Аналіз роботи гуртка у 2016 - 2017 н.р.

В усі часи люди розуміли значення знань іноземних мов. «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина», — стверджує народна мудрість. Особливо актуальним є вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільства адже сьогодні, щоб досягти успіхів у будь-якій сфері, необхідно володіти іноземною мовою.
Саме з метою покращення рівня володіння іноземною мовою молодшими школярами в ЗЗОШ № 92 функціонує гурток «Говоримо англійською»   під  керівництвом   вчителя   англійської мови Кравчук Є. О.
Роботу гуртка розраховано на дітей початкової школи з 1 по 4 клас. Заняття гуртка відбуваються щовівторка.
Головною метою гуртка «Говоримо англійською» є задоволення потреб дітей у поглибленому вивченні англійської мови, формування стійкого інтересу до предмету через реалізацію ідеї навчального змісту як засобу морального розвитку вихованців.
Програма гуртка побудована на основі базової концепції, згідно з якою завдання, види діяльності та теми, що вивчаються, відображають специфіку інтересів та рівня підготовки молодших учнів. Курс спрямований на активний розвиток навичок аудіювання, говоріння, читання та письма.
Матеріал програми підібрано за трьома основними принципами: по-перше, через вивчення англійської мови діти пізнають навколишній світ; по-друге, вони розвивають уяву та отримують задоволення від навчання; по-третє, уроки англійської тісно пов’язані з їхнім власним життям та навколишнім світом.

Для учнів цієї вікової групи мотивація та зацікавленість є вирішальними факторами в навчальному процесі, тому при підборі тем були враховані їхні інтереси та особливості світосприйняття.
Таким чином, протягом курсу гуртківці не тільки здобувають певну суму знань з англійської мови, вони також розвивають навички самоосвіти та самооцінки, вчаться користуватися іноземною мовою в її основній функції—засобу комунікації.
Виховна робота також не залишається поза увагою гуртка. Діти вчаться спілкуватися з однолітками, оцінювати свої вчинки та дії інших, працювати в команді, налагоджувати стосунки в колективі. Робота гуртка спрямована на те, щоб виховати в дітях любов до своєї країни, рідного міста, повагу до вчителів, батьків та старших людей. Вчимося цінувати родинні стосунки, берегти природу, допомагати слабшим. Розуміння того, що тільки наполеглива праця та постійне самовдосконалення можуть стати джерелом добробуту та успіху, допоможе нашим вихованцям стати достойними членами українського суспільства.
На заняттях гуртка застосовуються різноманітні засоби навчання: друковані, технічні, екранні, засоби слухової та зорової наочності.
Всі заняття з дітьми проводяться в ігровій формі з використанням сучасних методик. Ігри, вірші, загадки, пісні підсилюють емоційність занять, наближають навчальний процес до природного сприйняття і засвоєння.
Пісні і вірші допомагають гуртківцям вивчати вимову, ритм мови, а також запам’ятовувати деякі ключові фрази в контексті. Головне у навчанні  — це розвиток дитини, збереження її психічного та фізичного здоров’я, зацікавленість дітей, їхнє бажання відвідувати заняття.
     Заняття англійського гуртка завжди жваві та дуже цікаві, розвивають уяву у дитини, заохочують досліджувати та пізнавати нове. Мета занять — навчити дітей природному спілкуванню англійською мовою. Діти перебувають в атмосфері радості, захоплення, рівності. Між собою долають сором’язливість і горезвісний «мовний бар’єр», який так заважає нам вивчати мову. На заняттях гуртка діти прекрасно засвоюють мовний матеріал, відпрацьовують вимову і розвивають належним чином навички спілкування.
   Серед граматичних тем, опрацьованих протягом занять, головне місце було відведено часам дієслова, було розглянуто структуру побудови стверджувальних, питальних та заперечних речень.
    Пріоритетними є творчі завдання, які вони виконують в ігровій формі, що сприяє становленню їх здібностей і створює сприятливий  психологічний клімат. Граючи, діти легко засвоюють складні поняття, і вивчення іноземної мови перетворюється на захоплююче заняття. Якщо для досягнення успіху в грі дитині потрібно зробити якусь мовну дію, то воно освоюється майже без зусиль.  

Саме тому, гра є провідною формою діяльності дітей на гурткових заняттях з англійської мови.

Комментариев нет:

Отправить комментарий