Вступ

Вступ
Той, хто не знає іноземної мови, не знає своєї власної.
В. Ґете
В наш час, час інноваційних технологій та розвитку зв’язків України з іншими країнами світу велику роль відіграють іноземні мови. Знання декількох мов вважається необхідним не тільки для подорожей за кордон, кар’єрного зростання, але й для прискорення європейської інтеграції нашою державою. Саме перед людьми, які знають не одну іноземну мову відкривається світ широких можливостей. Тому цілком виправданою є модернізація змісту освіти України, яка визначає соціальні вимоги до системи навчання.
Сьогодення ставить перед школярами непросту задачу оволодіння іноземними мовами, як засобами спілкування та взаємодії з представниками інших країн та культур. Тому, нові програми з іноземних мов для середніх загальноосвітніх навчальних закладів, в першу чергу, акцентують увагу на комунікативній спрямованості та особистісній орієнтації.
В свою чергу, потреба навчити учнів використовувати іноземні мови у якості інструментів для міжкультурної комунікації мотивує вчителів до пошуку нових методів та дієвих засобів іншомовного навчання. Але в прагненні до матеріального неможна забувати й про духовні цінності, які частіше за все проявляються через творчість. Сучасний вчитель має докладати неабияких зусиль, щоб виховувати не просто розумних, а й творчих особистостей.
Добре розвинуті творчі та комунікативні здібності в учнів дадуть їм змогу орієнтуватися в дорослому житті та гармонічно поєднувати в собі духовне та матеріальне.
На нашу думку, актуальність даної теми полягає в тому, що будь-яка особистість, яка хоче бути значущою та цікавою для оточення може розкрити себе як творчу людину  лише за допомогою спілкування.
Метою дослідження є виявлення найбільш вдалих шляхів та прийомів викладання іноземної мови, які сприятимуть розвитку комунікативних та творчих здібностей учнів на уроках англійської мови.
Практична значущість досвіду полягає в тому, що за допомогою даного матеріалу вчителі зможуть організувати процес навчання таким чином, щоб досягти найкращих результатів у навчанні та вихованні сучасної креативної особистості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий